Standing on the edge of my fear, and I see it clear..

Here is my resolution, I am letting go, All I need to learn is along this road, and I just wanna be the best woman I can be, breath, this is my resolution..

Jaa, jag vet inte hur jag ska förklara, men det känns lite.. halvkonstigt just nu.. får se hur allt blir.. Känns som att jag känner alldeles för mycket för dig.. Det är så jobbigt att känna såhär.. Vet inte hur jag ska ta mig ur det, men som sagt.. jag klarar det, det gör jag jämt :)

nu är det över en vecka sedan jag bloggade, kalla mig sugig bloggerska om ni vill, inte nån som läser, men iallafall :) trevligt att få skriva av sig..Jaa, jag mår som sagt, sådär.. men nu ska jag snart å träna, då blir allt mycket mycket bättre :) som alltid!!


Jaa, nu ska jag gör mig iordning för det, så jag har packat allt, speciellt VATTENFLASKA, som jag glömde sist.. rackarns bananer liksom... det var otroligt jobbigt att träna utan den, men jag klarade det :) jag kände att efter hela passet sprang jag nästan till toan för att få vatten :) mysig ;)

Du ska veta att jag tänker på dig <3

iLy!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag läser din blogg alltid, i alla fall när ajg är hemma =) och så är det så att jag är jättenyfiken på vem det är du känner så mkt för? =)

berätta berätta berätta!

2008-07-05 @ 17:07:59
URL: http://granbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0