GRATTIS!!

För du har tagit studenten, för du har tagit studenten, för du har tagit studenteeeen!! Fy fan va du är bra!! GRATTIS FIA!! <3 Jag är så otroligt stolt över dig min älskade storasyster :) fan, det är så otroligt att du tagit studenten, inte för att du är dålig utan för det känns som om tiden gått alltför fort.. Det är klart, jag säger jämt att jag längtar tills du flyttar, men sanningen är att jag faktist kommer sakna dig,men du kommer ju och hälsar på! Älskar dig systeryster!!! <3

Två år kvar.. sen är det MIN tur!! jag längtar något så in i BOMBEN!! näe, men jag gick upp sveentidigt idag, syster väckte mig vid SJU för att jag skulle fixa hennes hår, smink oxå... Dock blev det megabra, självklart ;) Haha :D Nejdå,men det blev bra :) sen drog hon iväg, jag stanna hemma å softa till ett, eller jag pluggade om jag ska vara helt ärlig ;) Haha, jag måste ju göra det.. måste bli klar.. FUUCK! men men, sen kom mammi å hämta mig, vi drog till Moster, sen så kom morfar för att hämta mormor, då åkte jag med dem så att de som skulle komma till oss skulle hitta till systers skola, det tog låång tid.. för det var VÄRSTA trafiken.. så jag fick gå MEGALÅNGT.. Men men :) det funkar!

Jaja, orkar inte berätta hela dagen i detalj, men det var trevligt som bara den ! åååh, måste bara säga :D att min pappas kompis, K har en OTROLIG bil! Asså, jag skämtar inte! DEN ÄR OTROLIG, den är så vacker, å så snabb.. Min kusin skulle testköra den, så vi drog mot Arkösund, i 200 ;) Haha :D det var så naajs! å så är det en CAB, gissa hur mitt hår såg ut ;) MAHAHA! palla bry sig :)

justja, nu skulle jag inte skriva mera! x D haha :D måste komma ihåg det, ofta nån orkar läsahela xD mohahah!!

Plugg nu, sen sova... imorrn.. fest? :)

iLy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0