Saknad? nehe..

Verkar inte som att det saknas att jag skriver här.. man kanske ska lägga ner då.. Känns lite värdelöst egentligen.. ingen som läser åså.. sen är det väl inte världens finaste design, men ja vet inte hur jag ska göra med denna nya.. =(


Jaha ja.. kan ju lägga upp en dikt jag skrivit:) så får vi se om nån vill kommentera. :)

Sova

Tänk dig att få sova,
Få lägga ner huduvet på kudden,
Dra täcket över huvudet,
Sedan bara få pusta ut och sova.

Tänk om man kunde sova,
I flera hundra år,
Känna hur allt bara försvinner,
Alla sår, alla känslor alla tankar...

Tänk när du känner att du verkligen är tom,
Helt tom på allt,
Det är vad jag vill uppnå,
Tomhet.

Jag vet att tomhet,
Måste vara bättre än detta....

Skriven av: Emma 20/5-08

Nå, vad tycker ni? :)



Nej.. Nu ska jag nog sova :)

iLy!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag vill ju kommentera, men jag tkr inte du ska lägga ner bloggen för jag läser iaf! :D

2008-05-23 @ 08:28:18
URL: http://granbark.blogg.se
Postat av: Hanna

jag älskar din dikt gumman :D

JAG ÄSLKAR DIG GUMMAN!!

2008-05-23 @ 21:46:01
URL: http://imacrazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0