Skolkare? nee.. pluggare.. ja..

Jaa.. jag vet, jag borde vara i skolan.. men jag måste plugga till kemiprovet.. jag kommer troligtvis inte klara det oavsett, men jag kan ju iallafall försöka :) det är ju huvudsaken.. eller vad man ska säga.. jag vill verkligen klara provet.. men det är jäkligt svårt.. jag menar, jag har inte varit med på nästan nåogn lektion, jag har inte jobbat med själva uppgifterna som vi skulle, för jag fick min bok säkert 3 vckor efter alla andra eftersom det bara var M som visste var de var och hon var och opererade sig.. fanderns .. jag hatar prov.. jag ska verkligen försöka plugga nu.. fattar inte vad valenselektroner är.. men ja, det ska nog gå :)

G? håll tummarna för mig!!

iLy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0