Företagsekonomi...

Ursh å fy å blääh!! Här sitter jag och Hanna, vi har företagsekonomi.. Det är otroligt tråkigt.. Men, vad ska man göra? Vi förstår inte mycket, men vi gör det vi måste.. Just nu är min design otroligt knäpp, försöker fixa den, men det vill sig inte riktigt.. Får se om jag kan få nån ordning på det eller om jag måste be Markku om hjälp.. Han har redan sagt att han kan hjälpa mig men jag vill inte liksom, lägga min blogg på hans axlar så.. Iofs så litar jag på honom men jag vet inte om det blir så som jag vill att det ska bli. Men jag hoppas att det blir så som ja vill att det ska bli..  Annars blir jag lite sur tror jag nog... Men Markku är ju bra på det han gör... jag vet inte men jag vet att det inte är lätt.. Jag tyckte det var MYYCKET lättare på min gamla blogg.. men, jaa nu ville jag ha ett nytt namn... jag
ska skriva det på min gamla, att detta är min nya.. ingen som vet om denna blogg ännu ;) Förutom Hanna nu  då :D haha!


Jaja, nu ska jag och Hanna forstätta plugga:D


iLy!!

Kommentarer
Postat av: Thompa

Jag vet om den ;)

2008-04-22 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0