Hemma!

Jaaa, nu är jag ÄNTLIGEN hemma! jag var i skolan, som vanligt ;) Haha:D sen så satte jag å E oss vid stationen här å käkade en glass, pratade och kollade i tidning:D mys pys:)  nu ska jag sätta mig å plugga, jag har massa skit att göra.. Eller, det är väl egentligen inte skit.. Men jag tycker det för det är så ooootrooooligt jobbigt... men men, jag ska göra det viktigaste först, vilket är samhäll uppsats.. inte så kul, men på samma gång ganska kul :D sen blire träningn ikväll, BodyCombat :) min favorit träning :D

Jaja, nu måste jag skynda med läxor:D Skriver senare!!

Dagens kläder... vitt linne från gekås.. rosa bolero från moster, Killah jeans från bikbok.. :)
image4


nu känner jag mig som alla andra, inte bra..  :/ men nån gång måste man..


iLy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0