Rackarns bananer!!

Nu är jag faktist lite sur, jag har skrivit en jättebra insändare som vi ska göra i svenskan.. MEN, då vill inte min dator, utan den hänger sig... Oj, då blir jag riktigt sur! Men,ja vad ska man göra.. Man ska inte lita på datorer och sådant.. Jaja, nu får jag väl sätte mig och försöka skriva om den.. Se om det funkar.. /: Får helt enkelt se:)

Nu ska jag dock bädda sängen så jag kan sova strax :) det ska bli härligt .. Jag och Brynolf ( min gosedjurs leopard)  ska soova länge imorrn :) eller, ja länge och länge.. Men en stund iallafall ;) Hehe :)

 

Brynolf och jag <3


Nee, nu skriker nästan sängen på mig :)



ha det så bra!



iLy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0