Saknar H ...

Nu har H åkt hem.. =( saknar henne massa ju.. Det är väl ett tag sen egentligen som hon åkte.. men jag har solat lite, så har inte kunnat uppdatera bloggen.. Hon och jag tränade iallfall 2 timmar idag:D eller, det var till och med mer :O vi körde en timma bodypump å en timma bodycombat :) combat var inte direkt något för H, eller det var vad hon sa iallafall :D jag älskar det!! hihi, det är så otrooligt kul :D pumpen är rolig den med, men.. jaa, det är olika :D jag älskar ju att träna oavsett :D bara få träna är underbart:) även fast jag inte är smal direkt, men jag är väl inte tjock heller.. jag är ... mullig :D hehe, det låter bra tycker jag:D

jaa, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :) jag ska noog... hum.. tare lungt:D hehe :)

Skriver nog senare!!

iLy!!

Kommentarer
Postat av: cat

ha en härlig lördagskväll:)

2008-04-26 @ 18:10:03
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Hanna

åhh gumman saknar dig med... det var tråkigt att åka hem hade gärna varit kvar.
skönt att sola :D
pusspuss

2008-04-26 @ 20:12:32
URL: http://iknowyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0