Träning = KÄRLEK!

Jaa, det blev träning idag: D å jag,,, jag mår så otrooligt bra av det:D Även fast jag hade ett jäkligt irriterande skoskav.. men men, jag körde på så gott jag kunde:D sen efter kom P fram till mig, å frågade vad som hänt, varför jag inte kunde göra utfallen ordentligt, då sa jag det.. att ja har ett sjujäkla skoskav.. å då skrattade han, å tipsade om skoskavsplåster ;) sen så gick vi ut tillsammans å skrattade.. jag gick till duschen å han till sin tjej :) sen kom hans tjej fram till mig, å sa att ja tagit hennes skåp, men jag sa: nej, det har jag inte.. sen så visade jag ett skåp utan lås med saker i, å det var hennes :) sen pratade vi lite åså. sen gick vi ut, där stod P å vänta:) trevligt, tog typ 3 år för mig å få på mig skorna :@ blääh... men men ;D trevligt vare :D

Nu ska jag käka lite :) sen plugga.. å sova :D hihi!!


Jag tror jag kanske är lite kär ..


iLy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0