Ett tag sen.. :)

Jaa, nu är det ett tag sen jag skrev, men det har inte hänt så mycket :) jag fick jobba tisdag och onsdag :) var kul. idag ska jag jobba igen, men idag är det ett sjutimmars pass.. får se hur det går, har aldrig jobbat så länge innan  "/ jag hoppas det går bra :) Hehe, jaa.. nu ska jag snart göra mig iordning :) så jag kommer i tid;) Hehe :D jaa, det är egentligen inte så svårt.. men jaja, nu ska jag gå..:)

K kommer förresten troligtvis till mig imorrn :) Hans Midsommar planer gick i kras, och jag ska vara ensammen hemma, så då sa vi att han kunde komma hit så kunde vi hyra film åså :) mys ;)

iLy!!

Kommentarer
Postat av: Elli

kika gärna in och läs och tyck till på min blogg :)

ha en bra dag:)!

2008-06-19 @ 11:49:26
URL: http://whoknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0