Lite småsur..

Jaa, jag är faktist ganska sur idag.. Mest för att jag fått veta nu att jag har halsfluss, så jag kommer inte få gå till skolan på hela veckan, vilket jag borde tycka är skönt.. men allt allt allt som jag missar måste jag ju ta igen på NÅGOT sätt.. och det blir genom att sitta hemma och plugga.. BLÄÄÄH!! Men men, man gör det man måste göra :) Nu ska jag plugga, å försöka dricka.. kan ju knappt svälja.. asjobbigt..

Å just ja! VE OCH FASA! Jag får inte träna på typ TVÅ hela veckor! Jag kommer typ.. DÖ!! =( Bläääh..

ja ja.. nu ska jag inte klaga, det är megafint väder å allt..


iLy!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

åhh gumman. fasen vad jobbigt det är med att ha halsflus..=( men det du vad jag älskar dig ändå ;) <3<3

2008-06-02 @ 20:36:32
URL: http://imacrazyangel.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0