Vet inte...

Jahaja, nu är det ett tag sen igen.. Jag har iallafall gjort de TRE proven nu, vilket resulterade i *trumvirvel* JAG FÅR G I SPANSKA STEG 3!! det är en.. jag vet inte vad, men otroligt är det :) jag har verkligen übersvårt för spanska..men jag får mitt G, och nästa år ska jag läsa något annat språk p.g.a alla komplikationer det blivit med Spanskan.. :) MEn men, nu slipper jag den iallafall!! WIHUUU!!

Och, det är ju SOMMARLOV! Hur underbart är inte det liksom? jag har bara 2 år kvar i skolan.. det är inte så otroligt mycket.. visst det är rätt mycket, men det går snabbt... bara att kolla på hur snabbt det gått nu under ettan... då kommer det bara gå snabbare och snabbare .. eller det är vad de säger iallafall.. Jaja.. nu ska jag snart slappa lite mera.. vill dock ha godis.. så om nån med godis har lust att komma förbi, VARSÅGODA!! :)

Har varit hos Hanna ett tag nu, älskar henne, älskar dig Jenny med <3 Förlåt för igår, jag blev lite argare än nödvändigt.. men jag tyckte det som de gjorde var SÅ otroligt onödigt.. men men :) så kan det bli..

Älskar er allihopa, och jag kommer sakna er under sommarlovet!! <3 TACK FÖR ETT UNDERBART ÅR!

iLy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0