Länge länge sen..

Japp, nu var det ett bra tag sen jag skrev något här på bloggen, men jag har inte mått så värst bra nu på senare tid.. så då har jag inte haft någon lust att blogga för jag är inte så förtjust i att bara deppblogga.. /:

Jaa, nu är det fredag ! underbart, dock kanske inte lika underbart att jag inte har så mycket att göra.. ja skulle varit och festat med några kompisar, men jag mår inte riktigt bra, tror jag är på g att bli sjuk.. det är inte direkt så kul.. men men, jag vill inte festa för då kanske jag blir mer sjuk än vad jag skulle blivit om jag inte dricker ... jaa, och imorrn då? imorrn jobbar jag, det gör jag även på söndag.. men jag hoppas jag får byta min tid på söndag då jag hellre jobbar dag än kväll när det är skola  dagen efter.. jag hoppas att min chef godkänner det.. ;) men det gör hon nog!!

nu vet jag iallafall att jag ska få lära mig kassan snart!! det ska bli megakul, visst jag har varit i kassan några gånger, men då har jag inte varit ensam.. och nu kommer jag få utbildning! det kommer bli skitkul!

Jaha, vad har mer hänt då? Jo just ja! jag har skaffat dreads! det kanske är värt att nämna :) Kaki har kommit tillbaka till norrköping, det var iofs ett tag sen, men jag har ju inte skrivit på ett tag.. å jag är så glad över att hon är tillbaka.. inte för att hon och jag träffas såofta jag skulle vilja, men vi träffas när vi båda har tid och kan! jag älskar den tjejen! <3

Jaa, nu ska jag göra något att äta, sedan gå och köpa något litet godis och sitta och mumsa på det ikväll till någon bra film som vi har hemma :D eller så kollar jag på Sex And The city på datorn ;D det ärinte säkert vilket det blir än !

Ni får ha det så bra, för det ska jag ha!!

iLy!!<3

Kommentarer
Postat av: Kain!

Ja, ja JAAAAA! Fortsätt blogga älskade du! Jag älskar dig <3

2008-09-14 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0