God morgon!!

ÅÅåh vilken härlig morgon :D Visserligen har jag försovit mig lite, men vad gör det, jag hinner alltid iallafall!! :) NU ska jag gå och äta lite frukost, sen ska jag bestämma mig för vad jag ska ha på mig.. Tror faktist att det blir mina Killah jeans och vitt linne med en rosa typ bolero till... Inte riktigt jag.. Men nån gång måste ju vara den första :)


Inte den roligaste skoldagen kanske... Börjar med fysik, sen spanska (som jag hatar) sedan lunch (jippie) sen efter det så har vi engelska och matte...  tror jag.. är inte säker.. :) Jaja, det är inte speciellt roligt iallafall :) det vet jag!


Ojjojj, nu måste jag springa iväg till matbordet.. haha, min lilla macka ligger ju där å väntar på mig :) får la se, om jag ska göra som många andra.. å slänga upp "dagens outfit" men jag vet inte.. /:

Jaja!! vi hörs!


iLy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0