Hemma från skola..

Jaa. äntligen!! det var nämligen föräldramöte idag, visserligen är det till för föräldrar.. men jag brukar gå.. Idag var det mest för att min mammi inte mådde bra nog för att kunna gå.. /: hon har det lite jobbigt just nu.. jag kanske ska berätta om det i något blogginlägg.. Men jag vet inte.. får se:) Idag har det varit en ganska bra dag i skolan :) inte allt för jobbigt, även fast jag trodde att det skulle bli det.. Dock blir det mycket mycket plugg imornr.. kanske inte riktigt lika kul..  /: å nu fick jag hicka :O vad otroligt jobbigt.. måste även sova snart, tänkte att ja skulle plugga nu.. men jag har gjort en EMMA igen.. jag skickade fel arbete =( så jag kan inte skriva mera *gråter* Fast det är ganska skönt :) får kanske sitta lite extra i skolan imorrn, ingen fara egentligen.. min skola e soft :)

Jag och H var som sagt inte och åt i matsalen idag, men... det var ju inte ärtsoppa som vi trodde :O Men det var godare att äta pastasallad :) hehe, så jag var nöjd nöjd :D Nu borde jag nog gå och ta bort mascaran som jag haft idag.. sen ska jag kanske sova lite.. se om något annat händer.. :) man kan ju hoppas :D

justja, idag på föräldramötet så gick vi igenom hur man skulle välja inriktning och så, sedan vilka olika kurser man kan välja mellan som valbara:) jag har kommit fram till, att ja kommer få läsa MYCKET mer än 300 p som valbart.. Men, det är ju bara kul :D även fast jag inte vet vad jag vill bli :) Hehe, om någon har nån idé, är det bara att skriva!!


Ojjojj, blev lite långt /: men jag skriver imorrn bitti igen :D hehe, ska sova snart :)

iLy!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren! :)

2008-04-24 @ 23:40:00
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0