Nyduschad!

Nu har jag precis hoppat ur duschen, åh det är ju så underbart skönt att duscha så att man vaknar på mornarna! Jag ställer mig alltid å bara känner vattnet, åh.. Jag tror jag är lite småkär i morgonduschar :) haha, nejdå.. Skämt åsido.. nu har jag iallafall vaknat ordentligt.. Vet vad jag har framför mig idag.. inte en jätterolig dag, men det får gå :) jag ska klara det.. Fysiken är inte så jättesvår nu.. :)

Jaja, jag vet inte vad jag ska ha på mig, så jag vet inte om det blir nån dagens kläder.. :) kanske är bättre så.. vad vet jag.. :) Nu ska jag iallafall gå och torka håret och klä på mig:)


Ha det bra allesamman!!


iLy!!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

naw tack så mycket :)
Ovasett hur många som sagt det, så blir jag lika glad varje gång :)

2008-04-24 @ 11:39:39
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0