I kissed a girl and I liked it!!

Yes, I do like it :)

Jag tycker väldigt mycket om katy perry också, hon ska ha beröm för de låtar hon har gjort. De är alla riktigt bra :)  Speciellt Hot ´n kold och I kissed a girl... :) Jaa, jag kommer lyssna mycket på hennes låtar nu :) det är najs..

jaha, idag har jag inte gjort mycket, myst med Hanna <3 Älskar henne så otroligt mycket.. Sen nu ska jag strax träffa Kaki, vi ska på promenad, jag ska röka lite.. :) Imorrn börjar jag jobba vid fyra, innan det ska jag fika med M på stan :) det ska bli så trevligt, allt för längesen nu.. tyvärr.. /:  Men imorrn blir det igen :D det är najs!

Nu ska jag gå, så jag å Kaki kan gå diirekt :)
 

PUSS!

Us girls we are so magical
Soft skin, red lips, so kissable
Hard to resist, so touchable
Too good to deny it!


Kommentarer
Postat av: Hanna

fan vad det var kul att träffas igen. det hade gått för lång tid där imellan. gud vad jag har saknat dig!! <3



du är älsklingen ;) :D <3

2008-07-20 @ 22:45:10
URL: http://imacrazyangel.blogg.se/
Postat av: Amalia

Jag älskar I kissed a girl! :P

2008-08-25 @ 17:13:02
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0