Ojjojj.. jag orkar inte "/

Gud, jag har så ont i halsen, känns som om mina halsmandlar är 20 cm stora! men det är de säkert inte.. bara kanske, runt.. 3 cm :) det är inte så farligt.. Men ajj ajj ajj vad det gör ont! Å jag har så otroligt mycket i skolan att jag inte hinner jobba idag, för de ringde och bad mig komma in å jobba lemman två och tio.. å det är söndag.. tänk hur mycket pengar det hade blivit!! =( Faan, hatar skolan ... Orkar inte med den just nu..

Ajja, jag ska inte klaga.. jag är relativt smart så jag klara nog detta :) Hehe, bara massa saker som ska in, men jag har tid.. funderar just nu på att stänga av internet så attjag inte kan göra något annat än att plugga.. men jag behöver ju internet för att kunna plugga.. Hum.. får se hur det blir :)


Här kommer en bild på mig och älskliingen!! <3image6

nu måste jag dra!

iLy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0