Sova i min säng:)

Inatt får jag sova i MIN egen säng:) Första gången på veckan :) i måndags var jag hos F, sov i en säng där, igår var jag hos K, sov med honom.. Det var mysigt :) tog sovmorgon imorse med honom också;) vi vaknade, låg och prata, sedan sa jag: nej, vi sover mer. så somnade vi, sen vaknade vi vid 11 igen, låg och pratade lite, gick upp och spelade ett spel.. sen följde han mig till bussen så jag skulle hinna med min buss till Hanna så jag kunde spla minigolf med klassen :) det var riktigt mysigt :) även fast jag var världens sämsta förlorare ;) men det är jag alltid ! Neej, jag var väldigt bra förlorare :) grattade de som vann ;) Hehe :D även fast jag vann min egen seger.. Hmm.. inte ;)

jaja, nu ska jag plugga lite.. sen soova... 2 prov imorrn.. kanske bara blir ett... :) får se hur jag gör..


bild på mig :D
Sötaste jag är faktist!

iLy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0